اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

نمایش ۱۰ نقاشی دیده‌نشده در موزه دکتر سندوزی

موزه دکتر سندوزی به مناسبت سال جدید نمایشگاهی از ۱۰ اثر نقاشی دیده نشده از این پزشک هنرمند را برپا کرده است.

نمایش ۱۰ نقاشی دیده‌نشده در موزه دکتر سندوزی

به گزارش خبرگزاری فارس، به مناسبت ایام نوروز و شروع سال نو نمایشگاهی شامل ۱۰ اثر دیده نشده از آثار نقاشی امیراسماعیل سندوزی در ‌موزه این پزشک هنرمند برپا شده است. این نمایشگاه تا ۲۲ فرودین ۱۳۹۸ برقرار خواهد بود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۷ و از ۵ تا ۱۱ فروردین از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به موزه سندوزی واقع در خیابان احمد قصیر، کوچه دوازدهم، شماره ۳۱ مراجعه کنند.

به گزارش فارس، دکتر سندوزی در سال ۱۳۷۵ مطب و تمامی وسایل دندانپزشکی خود را به همراه کتابخانه شخصی تخصصی و ده‌ها اثر ارزشمند هنری شامل مجسمه و نقاشی به سازمان توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران اهدا کرد.

در سال ۱۳۸۲ موزه‌ای که مزین به نام وی بود، در محل مطبش گشایش یافت اما وضعیت موزه به گونه‌ای بود که نیاز به بازسازی داشت، بنابراین پس از چند سال تعطیلی برای بازسازی، این موزه در زمستان ۱۳۸۵ دوره تازه فعالیت خود را آغاز کرد. سندوزی اکنون ۹۱ سال دارد و ساکن آمریکاست. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول